logo
Szukaj
open close
logo
Szukaj
Szukaj

Paleo jadłospis 28-08-2014 brokuł i lidl

Slide
Pobierz aplikację

i zacznij pracę nad swoją dietę!

Tagi

Paleo jadłospis 28-08-2014 brokuł i lidl

paleo-jadlospis-23-09-2014-1.jpg

Czwartek, dzień ciuchów dla dzieci w Lidlu i walka :))) Nie mogę wyjść z podziwu tego fenomenu, od 6:00 ludzie stoją pod sklepem, przed 8:00 zaczyna się spore zamieszanie. Otwarcie sklepu i bieg po ciuchy. Garściami ludzie pakują do koszyków, później przebierają i zwracają lub biorą wszystko do domu, jak nie pasuje to zwrócą. Akcja jak za czasów komuny. Od kiedy tak ciężko przepchnąć się do koszyka przestałam jeździć rano w dniu „rzutu towaru” do Lidla. Bardzo lubię ten sklep bo mają spory wybór warzyw i owoców, do tego trafiają się produkty ekologiczne, przynajmniej tak napisane. Lidl ma całkiem niezły asortyment, tzn. można kupić kilka fajnych produktów. Dzisiaj upolowałam oszukaną wodę mineralną i smaczne kostki kokosowe z suszonym mango.

Poza tym dzisiaj był dzień podróżowanie po mieście, zakupów spożywczych i załatwiania papierologii. Upłynął jak zwykle zbyt szybko. Zrobiłam też kilka zdjęć lustrzanką, pierwszy raz od pół roku kiedy ją mam. Aż wstyd, ale szczerze mówiąc to się jej bałam do tej pory.

Paleo jadłospis:

  • Śniadanie: zupa jajeczna – czyli jaja całkowicie płynne z masłem klarowanym i papryką
  • Obiad: dorsz z grilla, warzywa.
  • Przekąska: kakao, kokos, mango.
  • Kolacja: warzywa.

Fotostory:

Śniadanie: zupa jajeczna

paleo jadłospis 23-09-2014 (2)

Kwiatek od syna 🙂

paleo jadłospis 23-09-2014 (3)

Obiad: dorsz z grilla i warzywa: sałata, ogórek, papryka, rzodkiewka, surowy brokuł

paleo jadłospis 23-09-2014 (6)  

paleo jadłospis 23-09-2014 (4)

Ciekawostka Brokuł

Brokuł to bogactwo siarki, kwasu foliowego i wapnia. Ponadto fosforu, magnezu, cynku. Brokuł ma więcej potasu niż pomidor i tyle samo co banan, wśród warzyw – jedno z najlepszych źródeł manganu i jodu. Wg mnie spośród warzyw brokuł i jarmuż to dwa najbardziej wartościowe warzywa, niezwykle bogate w składniki, które wzmacniają kości, stawy, wpływają korzystnie na gospodarkę wapniową, kwasowo-zasadową oraz dzięki siarce regenerują organizm, wpływają na włosy, skórę, paznokcie, oddychanie komórkowe i odbudowę komórek. Warzywa te mogą „walczyć” z chorobami autoimmunologicznymi oraz nowotworowymi.

paleo jadłospis 23-09-2014 (5)

Kawałki kokosa i mango – pychota!! (made by Lidl)

paleo jadłospis 23-09-2014 (7)

paleo jadłospis 23-09-2014 (12)

paleo jadłospis 23-09-2014 (13)

Moja chwila przyjemności, 2 łyżki kakao, woda, 1 łyżka oleju kokosowego, trochę cukru lub miodu i cynamon :))

Bogactwo magnezu i żelaza, ale równiez tryptofanu do produkcji serotoniny.

paleo jadłospis 23-09-2014 (8)

paleo jadłospis 23-09-2014 (11)

Lawenda – miły prezent od pewnej pani 🙂

paleo jadłospis 23-09-2014 (23)

Każdy kto ma dziecko wie jak ciężko oderwać obiektyw 🙂

paleo jadłospis 23-09-2014 (9)

paleo jadłospis 23-09-2014 (10)

paleo jadłospis 23-09-2014 (14)

paleo jadłospis 23-09-2014 (15)

paleo jadłospis 23-09-2014 (16)

paleo jadłospis 23-09-2014 (17)

paleo jadłospis 23-09-2014 (18)

paleo jadłospis 23-09-2014 (19)

paleo jadłospis 23-09-2014 (20)

paleo jadłospis 23-09-2014 (21)

paleo jadłospis 23-09-2014 (22)

– ważne informacje, przeczytaj zanim zastosujesz lub skopiujesz.

Autor



Iwona Wierzbicka

Czwartek, dzień ciuchów dla dzieci w Lidlu i walka :))) Nie mogę wyjść z podziwu tego fenomenu, od 6:00 ludzie stoją pod sklepem, przed 8:00 zaczyna się spore zamieszanie. Otwarcie sklepu i bieg po ciuchy. Garściami ludzie pakują do koszyków, później przebierają i zwracają lub biorą wszystko do domu, jak nie pasuje to zwrócą. Akcja jak za czasów komuny. Od kiedy tak ciężko przepchnąć się do koszyka przestałam jeździć rano w dniu „rzutu towaru” do Lidla. Bardzo lubię ten sklep bo mają spory wybór warzyw i owoców, do tego trafiają się produkty ekologiczne, przynajmniej tak napisane. Lidl ma całkiem niezły asortyment, tzn. można kupić kilka fajnych produktów. Dzisiaj upolowałam oszukaną wodę mineralną i smaczne kostki kokosowe z suszonym mango.

Poza tym dzisiaj był dzień podróżowanie po mieście, zakupów spożywczych i załatwiania papierologii. Upłynął jak zwykle zbyt szybko. Zrobiłam też kilka zdjęć lustrzanką, pierwszy raz od pół roku kiedy ją mam. Aż wstyd, ale szczerze mówiąc to się jej bałam do tej pory.

Paleo jadłospis:

  • Śniadanie: zupa jajeczna – czyli jaja całkowicie płynne z masłem klarowanym i papryką
  • Obiad: dorsz z grilla, warzywa.
  • Przekąska: kakao, kokos, mango.
  • Kolacja: warzywa.

Fotostory:

Śniadanie: zupa jajeczna

paleo jadłospis 23-09-2014 (2)

Kwiatek od syna 🙂

paleo jadłospis 23-09-2014 (3)

Obiad: dorsz z grilla i warzywa: sałata, ogórek, papryka, rzodkiewka, surowy brokuł

paleo jadłospis 23-09-2014 (6)  

paleo jadłospis 23-09-2014 (4)

Ciekawostka Brokuł

Brokuł to bogactwo siarki, kwasu foliowego i wapnia. Ponadto fosforu, magnezu, cynku. Brokuł ma więcej potasu niż pomidor i tyle samo co banan, wśród warzyw – jedno z najlepszych źródeł manganu i jodu. Wg mnie spośród warzyw brokuł i jarmuż to dwa najbardziej wartościowe warzywa, niezwykle bogate w składniki, które wzmacniają kości, stawy, wpływają korzystnie na gospodarkę wapniową, kwasowo-zasadową oraz dzięki siarce regenerują organizm, wpływają na włosy, skórę, paznokcie, oddychanie komórkowe i odbudowę komórek. Warzywa te mogą „walczyć” z chorobami autoimmunologicznymi oraz nowotworowymi.

paleo jadłospis 23-09-2014 (5)

Kawałki kokosa i mango – pychota!! (made by Lidl)

paleo jadłospis 23-09-2014 (7)

paleo jadłospis 23-09-2014 (12)

paleo jadłospis 23-09-2014 (13)

Moja chwila przyjemności, 2 łyżki kakao, woda, 1 łyżka oleju kokosowego, trochę cukru lub miodu i cynamon :))

Bogactwo magnezu i żelaza, ale równiez tryptofanu do produkcji serotoniny.

paleo jadłospis 23-09-2014 (8)

paleo jadłospis 23-09-2014 (11)

Lawenda – miły prezent od pewnej pani 🙂

paleo jadłospis 23-09-2014 (23)

Każdy kto ma dziecko wie jak ciężko oderwać obiektyw 🙂

paleo jadłospis 23-09-2014 (9)

paleo jadłospis 23-09-2014 (10)

paleo jadłospis 23-09-2014 (14)

paleo jadłospis 23-09-2014 (15)

paleo jadłospis 23-09-2014 (16)

paleo jadłospis 23-09-2014 (17)

paleo jadłospis 23-09-2014 (18)

paleo jadłospis 23-09-2014 (19)

paleo jadłospis 23-09-2014 (20)

paleo jadłospis 23-09-2014 (21)

paleo jadłospis 23-09-2014 (22)

– ważne informacje, przeczytaj zanim zastosujesz lub skopiujesz.

Autor

Iwona Wierzbicka
28 sierpnia 2014

Tagi

Pozostaw komentarz

Trzeba się zalogować, aby dodawać komentarze.

Podobne tematy

Paleo jadłospis 2-07-2014

Rozpoczynam cykl DZIEŃ Z ŻYCIA AJWENA, czyli co jem, moja praca, mój trening, jak to wszystko ogarniać. Pracuje często po 12-13h, jakże często słyszę "nie mam czasu się zdrowo odżywiać". Ja staram się pogodzić wszystko

WIĘCEJ >

Ciężko we Włoszech być na diecie – narty 2015

Tym razem naszą rodzinę zawiało do doliny słońca – Val di Sole. Narty… rodzinnie. Krzyś zaczynał przygodę narciarską w wieku 2,5 lat. Wtedy pierwszy raz stanął na prawdziwych nartach i zjeżdżał z tatą między nogami….

WIĘCEJ >

Dziennik Ajwen – pracowicie…

Ostatnio się zapuściłam z pisaniem paleo-jadłospisów i nie to że mi się nie chce, bardzo mi się chce…. ale… Po urlopie wróciłam kontuzjowana i małoruchawa. W sobotę wieczorem wróciliśmy, w niedzielę cały dzień sprzątanie, ogarnianie,…

WIĘCEJ >

Sezonowość – jak przetrwać zimę bez świeżych warzyw?

Kiszonki – zawierają korzystny kwas mlekowy, który wspomaga naszą florę bakteryjną, ułatwia trawienie oraz wspomaga odporność. Ponadto kiszonki bogate są w witaminę C oraz bardzo ważną witaminę K i B, których ilość się zwiększa pod

WIĘCEJ >